2022-03-21

Paradicsomok tűzdelése

A március 4-én vetett paradicsomok tűzdelését 12-én fejeztem be. 
A saját szedésű magok gyorsan és jól csíráztak, az Armirából elvetett 4 szem magból csak kettő kelt ki, ezek is elég nehezen.
Egy darabig írtam, melyik fajtából mennyit ültettem el, de közben néha megzavartak, és nem írtam föl az aktuális darabszámot. Egyszer pakolás közben véletlenül csak az egyik macskát zártam be, és az előszobában hagyott tálcáról Emília lerágott két palántát. Nem emlékszem, hányat ültettem helyettük, így a végleges számokat nem tudom.
Egyelőre csak nappalra viszem ki őket az üvegházba, ha hideg van, bekapcsolom alattuk az ágymelegítőt. Van bent egy fűtőventilátor is, de azt csak reggel szoktam rövid időre bekapcsolni, míg bemelegszik az üvegház és megszárad a hajnali fagyok után víztől csöpögő üveg. Éjszakára beviszem a tálcákat a fűtetlen szobánkba.  
Ennyi paradicsompalántánk van:

Paradicsompalánták március 15-én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése