2022-02-13

Tulipán paprika és földicseresznye tűzdelése

Február 12-én széttűzdeltem a tulipán paprikát és a földicseresznyét. Mind saját termésből szedett mag volt, a paprika tavalyi, a földicseresznye tavalyelőtti.
A paprikából mind a 10 elvetett mag kikelt, ezeket mind szét is ültettem.
A földicseresznyénél nem tudom a kelési arányt, nem számoltam meg, hány magot vetettem el. 12 növényt tűzdeltem át poharakba és még maradtak csíranövények a dobozban.
 
Tulipán paprika palánták, a tízből négy
Földicseresznye (Physalis peruviana) palánta
A paprikák kicsit megnyúltak, mert a vetődoboz nem volt elég világos helyen (vagy meleget, vagy világos helyet tudok biztosítani, a kettőt együtt nem), és egy napot késtem a tűzdeléssel. Szerintem ez nem lesz probléma, később úgyis kapnak nagyobb poharat, akkor majd kicsit mélyebbre ültetem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése