2021-04-29

Római saláta és szagos bükköny kiültetése

Április 27-én kiültettem az új magaságyásunkba a római saláta palántákat.

Római saláta palánták kiültetés előtt
Római saláták végleges helyükön
Az ágyás két rövidebb oldalának a szélére ültettem 6 db. ajándékba kapott tatsoi palántát.

Tatsoi palánták
Remélem, mire elfogy a fóliából a Kobak saláta, addigra megnő a római.

Az április 4-én vetett római saláta most ilyen:


28-án vetettem egy ugyanilyen ládába még egy adag római salátát. 


A Kobakról már csipegetem az alsó leveleket, és nemsokára fejet is lehet majd szedni.

Kobak saláta a fóliában
Kobak saláta
A Kobak salátáról szedett alsó levelek

A saláta után végleges helyükre kerültek a szagos bükkönyök is. A legtöbbet az előkertbe ültettem a kerítés mellé, 3 palántát pedig cserépbe, és a melléképület falára szerelt rácsra fogom futtatni.

Szagos bükköny a kerítésre szerelt rács előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése