2021-04-22

Luffa és keserűuborka magoncok elültetése, lila hagyma palánták kiültetése és Leonotis nepetifolia tűzdelése

Ebben a bejegyzésben három napot foglalok össze, most jutottam hozzá, hogy ezeket megírjam.

Április 20-án elég nagynak találtam a Luffa operculata és Momordica charantia magoncokat a pohárba ültetéshez. A luffa magok még nem keltek mind ki, de ahány növényre nekem szükségem van, annyi megfelelő fejlettségű csíranövény már volt. Ez azt jelenti, hogy a sziklevelekről levált a maghéj és szabaddá váltak a sziklevelek.

Kicsírázott Momordica charantia magok
Kicsírázott Luffa operculata magok
Luffa operculata és Momordica charantia palánták április 22-én

Április 21-én kiültettem a lila hagyma palántákat.
Elég kicsik voltak még, de a palántázó tálcában nem fejlődtek megfelelően. 96 növény volt, ennyi nem fért el az előzőleg kiszemelt 150x80 cm-es területre a dughagymáról ültetett Stuttgarti hagymák mellé.  Mivel mindenképpen rovarháló alatt akartam nevelni, a maradékot a sárgarépa ágyásba ültettem az ágyás naposabbik szélére.

A frissen kiültetett lila hagymák a fűnyesedékkel takart Stuttgarti hagymák mellett

Április 22-én széttűzdeltem a Leonotis nepetifolia palántákat.


Leonotis nepetifolia palánták
12 növényt ültettem pohárba, a maradék magoncot visszatettem a csíráztató dobozba, hátha akad gazdája. Nálam több nem fér el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése