2024-01-02

Hagymaültetés a fóliába

Január 2-án elültettem a fóliába az emeletes hagyma sarjait és a tavalyi újhagymák megszárított maradékát.
Ez volt az ültetésre szánt tavalyi termés:

Balra láthatók a virágzati sarjhagymácskák, középen a meg nem evett tavalyi újhagymák, jobbra pedig az újhagymákon termett sarjak.
A középső rekeszben látható hagymákból a fólia melletti alsó ágyásba bedugtam egy sort, két oldalára tavasszal retket fogok vetni. Valószínűleg ezeket lehet majd leghamarabb megenni.
A sarjhagyma-csomókat a középső ágyásba ültettem. A csomókat nem szedtem szét, így minden csomóból egy-egy csokor újhagyma lesz majd.
Ilyen volt a hagymák elrendezése:


Miután bedugdostam a hagymákat, megöntöztem őket és a középső ágyásra rászórtam a cseresznyelombot, mely korábban a paprikák mögé ültetett Oxalis tuberosa tövét takarta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése