2022-03-04

Elfogyott a retek, jön a lehűlés...

Mivel március első napjaira erős lehűlést jósoltak, kiszedtem a lombbal és több réteg fátyolfóliával takart ágyásból a maradék retket.
Ennyi volt még:

A karórépákon csak egy réteg fátyolfólia volt eddig. Egy részük tönkrement, de van még sok, amire érdemes vigyázni, ezért átrendeztem a fóliatakarásokat.

Karórépák
A karórépák fóliáját átraktam a cukorrépára (lehet, hogy ezeknek már mindegy, de ártani nem fog), a retekágyásról leszedett rétegeket pedig ráterítettem a karórépákra. Az alagútvázat nem raktam át, nem marad sokáig a fátyolfólia a növényeken, jó lesz egyszerűen rájuk terítve. Úgy jobban is véd a hidegtől.

A fátyolfólia alatt cukorrépa és karórépa rejtőzik.
Ezután tényleg jött a lehűlés, de eddig -7 °C-nál hidegebb nem lett.

A kinti cicák nagyon élvezték a fóliák mozgatását. Egy darabig hagytam őket játszani, mielőtt végleges helyére raktam a retkekről leszedett darabot.
Az alábbi videón a két nálunk lakó kiscicán, Rudin és Saroltán kívül látható egy szomszéd kandúr, aki Rudikáért epekedik (annyira, hogy sokszor elkergetni se tudjuk), és pár pillanatra megjelenik az anyjuk is.


A címfelirat egy barátom műve, az ő írásai itt olvashatók:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése