2021-08-30

Uborka és cukkinipalánták kiültetése

Június 18-án kiültettem a poharakban nevelt Joker F1 uborkapalántákat. A hátsó, magról kelt almafánk alatti paradicsomállványokra uborkahálót szereltem, erre futtatom. Nagyon megnőtt az almafa, ez a rész már nagyon árnyékos. Tavaly még volt itt paradicsom, de alig termett valamit, nem érdemes ide ültetni. Kipróbálom, mire megy az uborka árnyékban. Savanyúságot nem akarok eltenni, ha pár adag salátára való megterem, már elégedett leszek.

Joker F1 uborkák az almafa alatt
Három cukkinipalántát neveltem, kettő maradt meg, ezeket június 24-én kiültettem. A tönkrement helyett vetettem másikat, de az ekkor még kicsi volt, csak később ültettem a helyére.


A képen is látható, hogy a két növény levele nem egyforma. Később kiderült, hogy a termésük sem. Black Beauty fajtának vettem a magot, a baloldali, fodrosabb levelű növény termése olyan lett, mint amilyenre számítottam. A másik növény a vártnál hosszabb szárat növesztett, és fehér, főzőtökre emlékeztető termése lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése