2021-05-23

Póréhagyma palánták kiültetése

A póréhagyma palánták lassan fejlődtek, és sok tönkrement. 
Így néztek ki május 21-én, a tálcákban az üres helyekről már kiültettem a még élő növényeket.


Mikor kiöntöttem a tönkrement palántákat, a még úgy-ahogy élőkön látszott, hogy a hagyma alja ki van rágva.


Néhány földlabda alján légybábokat találtam.


Egy báb kinagyítva:


A palántákat végig az üvegházban tartottam, nem számítottam rá, hogy ott is megtalálják a kártevők. Igaz, hogy nappal mindig nyitva volt az ajtó.
Eredetileg azt terveztem, hogy rovarháló alatt nevelem a póréhagymát. Nem vagyok biztos benne, hogy ennek most van értelme. Ha maradt báb a kiültetett növények földjében, pont összezárnám a hagymákat a kártevőkkel, ha föltenném a hálót.
A póréhagymák két sor paradicsom közé kerültek. Kicsik, ványadtak, de sajnáltam őket kidobni. Őszig még van idejük megnőni, ha addig meg nem eszik őket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése