2021-03-14

Kobak saláta kiültetése, római saláta vetése

Egész nap borongós, kimondottan szabad gyökerű palánták ültetésére való idő volt. A Kobak saláták mostanra szépen megerősödtek az üvegházban, kiültettem hát őket végleges helyükre a fóliába.

Kobak saláta palánták ültetés közben

Kiültetett Kobak saláták a fóliában
Éppen elfértek a nekik szánt helyen.
Közben nőnek a retkek és a hagymák:

Húsvéti rózsa, jégcsap retek és emeletes hagyma léghagymáiból nevelt újhagymák
Még bent hagytam a fátyolfóliákat, hogy be tudjam takarni a retket és a salátát, ha netán erősebb fagyok jönnek.

A kiürült ládába római salátát vetettem.


Ugyanilyen sűrűn vetettem korábban a Kobak salátát is. A magokat vékonyan betakartam földdel, csak annyira, hogy éppen ne látszanak ki. Kelésig bent hagyom a ládát a lakásban, majd rögtön kiviszem az üvegházba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése