2021-03-29

Kezdődik a medvehagymaszezon

Tegnapelőtt leszedtem az első leveleket a medvehagymáról.

Sok évvel ezelőtt ültettem 4-5 tövet a diófa alá. Nem emlékszem, mikor is volt ez, legalább 10 éve. Évekig nem nyúltam hozzá, hagytam virágozni, magot érlelni, és két évvel az ültetés után megjelent a közelükben néhány magonc. Aztán ezek is virágozni kezdtek, magot szórtak, és már nagy területet ellep ilyenkor a diófa alatt a medvehagyma. Néhány levél lecsípése meg se látszik.

A legnagyobb medvehagyma folt a diófa alatt
Szemmel láthatóan jól érzi magát a diófa alatt. Könnyen kinő a fa alatt hagyott lomb alól és az ott élő sárga árvacsalán és kis meténg közül. Pár éve megjelentek a kerti út túloldalán és az ól bejáratának közelében is.

Medvehagyma az út túloldalán

Medvehagyma az ól előtt
Egyelőre nyersen eszegetjük szendvicshez vagy főtt ételekhez, máshogy még használtam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése