2021-01-20

 Az idei első salátavetés

Az első adag salátát mindig januárban szoktam elvetni, erre ma kerítettem sort. Egyszer egy indexes fórumtárs javasolta a Kobak fajtát, nagyon bevált korai fóliás nevelésre. 
Egy 46 cm hosszú virágládába, Florimo általános virágföldbe vetettem két sort, a magokat egymástól nagyjából 1,5 cm távolságra rakosgattam. Kelésig a meleg lakásban lesznek, utána átköltöztetem a fűtetlen szobánk déli ablakába. 

Január 28-án így néztek ki:

Kobak saláta vetés után 8 nappal

Egyelőre a vécéablakban tartom, itt nincs fűtés, de általában nyitva van az ajtó, és a hőmérséklet hasonló, mint a lakás többi részében. A fehér fal és a fehér csempe jól visszaveri a fényt.

Február 25-én kivittem az üvegházba, akkor ilyenek voltak:

Kobak saláta február 25-én


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése