2023-03-21

Paradicsom- és paprikatűzdelés, a palánták március 21-én

Március 19-én és 20-án a széttűzdeltem a paradicsomokat és a paprikákat.

A paradicsomból maradtak növénykék, melyeket tovább kell adnom, mert nálam már nem férnek el, ezeket nem szedtem szét. Egy részük már gazdára talált, a héten talán a többit is elviszik.

A széttűzdelt paradicsompalánták:


Nappalra kiviszem őket az üvegházba, éjszaka bent vannak a lakásban.

A paprikákat egyben nem fotóztam le, nem egy helyen vannak. Egy részüket fűtött szobában, déli ablakban tartom, egyelőre a díszpaprikákkal, padlizsánokkal és földicseresznyékkel együtt. 


A többiről közvetlenül ültetés után készült a kép, ezeket aztán a vécéablakban és a déli fekvésű fűtetlen szobánkban helyeztem el, a fűtetlen szobában ágymelegítő van alattuk.


Március 12-én vetettem egy adag római salátát frissen vásárolt magból. A megszokott fajtánk fehér magvú, most az ugyanolyan zacskóban sötét színű magokat találtam. Az alábbi képen a tavalyi és az idei magok csomagolása és tartalma látható:


Írtam a forgalmazónak, azt válaszolták, hogy a zacskóban Lentissima a Montare 3 fajtájú saláta magja van. Utánanéztem, az olyan, mint a szokásos. Meglátjuk, mi lesz belőle, mindenesetre jól csíráztak.
A salátapalántákat már kiköltöztettem az üvegházba, a képen a Kobak és frissen kelt római saláta látható.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése