2023-02-05

Felkészülés az erősebb fagyokra

A következő hétre erős lehűlést jósolnak, nem biztos, hogy elég lesz a retkeken az egy réteg fátyolfólia takarás.

Vannak pluszban régi, használt fátyolfóliáink, melyeket az ólban tárolunk, de két cicánk, Brumi és Sarolta gyakran ott alszik, hiányozna nekik, ha kivinném onnan a puha, meleg fóliakupacot. Így hát a rendesen fejlett Müncheni sör retkeket inkább kiszedtem.
Ennyi lett:


Szórtam a tetejükre lombot


és levittem a pincébe. Ez a fajta kiszedve is elég jól tárolható. A vödörben lévő mennyiség valószínűleg elég lesz, míg tart a nagy hideg, nem kell majd hozzányúlni az ágyásokhoz.

A ágyásokon lévő fátyolfóliát átraktam a szúnyoghálók tetejéről közvetlenül a növényekre. 
A Müncheni sör maradékára csak egy rövid szakaszon tudtam duplán rakni a fóliát, de a másik ágyásnak már több, mint a felét kiszedtem. Abban az ágyásban minden sorban van egy-egy terráriumi főtőkábel, amit most már a növények másik oldalán is végig tudtam vezetni, így területegységre dupla teljesítmény jut. A fátyolfóliát is végig duplán tudtam rakni. Bízom benne, hogy így átvészelik a retkek a hideget.
Az ágyások most ilyenek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése